понеделник, 6 януари 2014 г.

Слуховете

Слуховете.. ах да, слуховете.. все още всичко четено от Фройд относно психоанализата оказва влияние върху мен и ме подтиква да изследвам защо хора с големи усти и малки мозъци обичат да приказват за мен. Е, не че не се радвам на вниманието им.. обичам хората да говорят за мен, то кой не обича?  Но защо мишките стават котки и защо заровилите носове в уикипедия се превръщат в кралете и кралиците на аск.фм.?
Оценявам ползата от слуховете. Човек винаги се учи, а много обичам да научавам по нещо ново за себе си. Особено с кого съм спала или към кого имам или съм имала чувства или как е спряла водата докато съм се къпала и съм излязла насапунисана с писъци на след улицата (шегувам се!) .. да, обичам да слушам за себе си. Обаче едно нещо не ми е ясно. Защо въпреки, че сме напълно наясно, че хората зад монитора са също толкова празни колкото и клюките им.. ние въпреки това продължаваме да се засягаме от думите им? Знам, че доста от тези „добре информирани личности” ще прочетат горе написаното и ще започнат да се възхваляват, но ще избързам да кажа, че аз драги отдавна не обръщам внимание на думите ви.. единственото,с което ме засягате е факта, че поколението ни продължава да живее на принципа – „аз може да не съм добре, ама и Вуте да е зле” и петните всичко, за което трябва да се борите. Морални ценности нямате то това е ясно.. всъщност какво имате? Да, разбирам, че се вживявате в gossip girl повече и от самите актьори, което е разбираемо.. филма е доста пленителен, но моля натиснете пауза, затворете BS Player- а и влезте в реалността. Ще ви кажа няколко неща, който много бих се радвала ако вземете предвид следващия път когато решите да подложите на обстойна аутопсия личния ми живот:
1. Ако наистина съм спала с този, който вие предполагате, то именно ВИЕ изобщо НЯМАШЕ да знаете!
2. Половината от вас сте толкова злобни, че не виждам дори смисъл да отговарям на нападките ви..  и сами ще се унищожите...  останалите от скука се чудите какво да правите (знам, че е зима и няма къде да се излиза, към вас проявявам особено разбиране)
3. Когато човек израства физически няма да е лошо да го направи и психически… как мислите?
4. Мога още много и много да говоря за вас, но следващия път когато анонимно се заемете да говорите за мен недейте да забравяте факта, че аз дори не знам за съществуването ви.. това не говори ли достатъчно за вас?
Да.. нормално е да искате всички да ви харесват, не че искам да ви разочаровам, но това е невъзможно. Докато правите нещо смислено в живота си винаги ще има някой, който да върви срещу вас, но ако решите малко да сбъркате не забравяйте факта, че определено ще има кой да го отрази даже и ще добави и художествена измислица, за да звучи по-шокиращо и да стигне до всички за светкавично време. Ееех… живеем като в Холивуд – навсякъде изкуствени „звезди” и трудещи се папараци. Добре дошли в живота на днешните подрастващи! J

Няма коментари:

Публикуване на коментар