четвъртък, 21 август 2014 г.

В търсене на лятна история с чифт обеци

Почивен ден и цялото време на Света в ръцете ми. Ще чета, ще гледам филми може и да остане време за една коктейлна женска вечер.. какво друго мога да искам? Връзките ги държа на една ръка разстояние, което гледам да не скъсявам, но и да не удължавам. Съсредоточила съм се над по-важни неща за момента и мисля да продължа да живея за себе си. Сложих обеци на ушите си в чест на това, че всеки спомен е като обеца на ухото. Може да не го чувстваш постоянно, но той е там, блести и променя ако не външния то вътрешния ти вид. В момента чета „11 минути любов” на Капка Касабова и отчаяно се нуждая от своята страст. Не че не съм пристрастена към книгите, но искам и друго.. нещо, което докосва тялото и душата, нещо което да бъде като тантричен секс за сетивата ми. Да взривява всяка една моя клетка и да ме кара да искам още. Обмислям да се запиша на народни танци, което не е невъзможно и да се отдам на тях. Може би прекалено дълго време не съм се отдавала на нищо. Нито на любов, нито на друго и имам нужда от пламък, с който да погоря известно време. Да гледам звездите и да си мисля „уаау колко е красиво”,  трябва ми нещо, което отново да върне вниманието и радостта ми към малките неща. Не знам какво или кой ще го направи…но все пак всяко лято трябва да има своята история нали? J

Няма коментари:

Публикуване на коментар