вторник, 22 юли 2014 г.

Код "червено" за опасни настроения

Не е нужно да споменавам, че навън вали, но все пак ще го направя. Сипе се такъв силен дъжд, че ми се иска да се обадя на баба за зелени гумени ботуши. Няма да споменавам и факта, че да се наспиш на дъжд е почти невъзможно, защото се унасяш постоянно, но нямам особено голям избор и веднага щом звънна алармата ми, станах. Имам само един ангажимент днес, но за сметка на това е в 9 сутринта. Косата ми не изглежда по-различно от обикновено – все едно съм спала с пръсти в контакта цяла нощ, а времето драстично намалява възможността да поправя този факт. Направих си кафе и отчаяно се надявам, да сънувам и да поспя още поне три часа. В момента съм с код „черено”, за побесняла от яд тийнейджърка, заради „жълтия” код на времето. Облякох дънки (че какво друго да носят хората в България през най-студения юли?!), блузка и спортно сако, оставаше и само да разбера какви обувки да обуя след като варианта със зелените ботуши на баба отпадна. Обух боти и стегнах косата си на висок кок, сложих малко грим колкото да не личи, че бих убила човек (съзнателно) и чаках само да спре да вали или поне да намали. Ако имаше код на настроението ми в момента определено щеше да е „червен” – гласящ  - „времето е ужасно, не съм се наспала и мразя политици ранно сутрин”, а вашия код?  

Няма коментари:

Публикуване на коментар