вторник, 3 декември 2013 г.

Опаковката ли е важна или съдържанието?


В Свят, в който царуват не качества, а марки, не чувства, а пари и не душа, а тяло е неизбежно да не се запитам.. „Опаковката ли е важна или съдържанието”? Наистина ли е по-важно как изглеждаме от това какво мислим или дали мислим ли изобщо? Кога от хора се превърнахме в продукти?
Съгласна съм, че външният вид прави впечатление първите 5 минути или на първата среща, но не е ли нелепо ежедневно да обливате лицата си с тонове грим, който дори не сте наясно за какво служи и как да го употребявате и сега е времето да благодарите на марките произвеждащи фон дьо тен за 3 лева и държа да подчертая за тези, които не са наясно – не живеете в приказка и гримовете НЕ СА вълшебни! Кога успяхме да се маскираме в кукли и по-страшното е кога започна това да е нормално?!
Дали, защото ми се иска да вярвам, че когато се омъжа мъжът ми ще бъде голямата ми любов или просто не съм в крак с „модата” не разбирам момичетата търсещи богати момчета със скъпи коли и никакво покритие на самочувствието, което опира в тавана на последният му модел BMW (сега разбрах смисъла на кабриолетите) странно. Толкова ли е трудно да бъдеш себе си макар и не идеален и наистина ли външният вид е по-стойностен това, което крием в себе си?
Жалко е как жените от нежен пол се превърнаха в скъпо облечени и гримиране хиени дебнещи комплексирани мъже притежаващи горе изброените качества, само за експлоатация на портфейлите им, а още по-жалко е как въпросните мъже се възползват от тези глупави заблудени (и изобщо не се извинявам!) заради нарасналия си сексуален нагон.  Колко струва достойнството ви момичета?  Не, не, не! Не съм съгласна, че всяко нещо си има цена, но и да имаше тя ограничаваше ли се до дънки на D&G или плащането на сметка в заведение? И не се обиждайте, когато ви казват, че сте евтини.. всъщност вие не сте просто евтини…
БЕЗПЛАТНИ сте! И сега съм сигурна, че изгубих голяма чат от аудиторията си, която преди да цъкне червения хикс в горния десен ъгъл на монитора каза репликата „ми, че тази добре ли е, какво лошо има в подаръците?” и бързам да им благодаря за изгубеното време прекарано в блога ми.. наистина изгубено, защото химичните реакции, на които се дължи външният им грим (перхидрол, кана, кремове, фон дьо тен, и тн.) са убили голяма част от мозъчните им клетки, а за останалите продължавам.. Не виждам нищо лошо в подаръците всъщност, даже аз лично ужасно се радвам на рози или разни гривнички, пръстенчета, снимчици и други глезотийки, но не и когато някои от тях купуват нощ с мен.. Подаръците ли са вход към бельото ви „дами”?
Сега ще кажете „какво лошо има да изглеждаме добре и да бъдем ухажвани?” – Нищо лошо няма, но е добре да знаете, че е лесно да прекараш страстно нощта с някого, трудно е да се събудиш до него и същата тази страст да се разбуди измежду чаршафите тогава, когато гримът ви го няма, а очите ви са сънливи.. рано или късно всеки се събужда, но обикновено търси някой, който да знае цената си, да сподели себе си,а не тялото си.. да се радва на усмивка не на платена сметка.. някой, който просто да се събуди до него.. и не забравяйте… Опаковката е до време… съдържанието до живот! J

1 коментар:

  1. Търсенето определя предлагането. Масата търси така - външен вид, материално състояние, точка... Щом това е важното, така да е, какво изпускат само те си знаят, но истинските хора знаят как да намерят истинските си половинки.

    ОтговорИзтриване